Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίων Forum Μηχανικών

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Συνιστούμε την συμμετοχή στα θέματα με ερωτήσεις - απαντήσεις - σχολιασμό.

ΕΕΔΜΚ για θερμοπρόσοψη με ικριώματα – Δικαίωμα υπογραφής από Μηχανολόγο Μηχανικό

Featured Replies

Καλησπέρα συνάδελφοι,

Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός και έχω αναλάβει, στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονομώ», την έκδοση ΕΕΔΜΚ για διαμέρισμα στο οποίο θα γίνει αποκλειστικά τοποθέτηση εξωτερικής θερμομόνωσης (θερμοπρόσοψης), με χρήση ικριωμάτων.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν, ως Μηχανολόγος Μηχανικός, έχω δικαίωμα να αναλάβω και να υπογράψω την ΕΕΔΜΚ, καθώς και τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

1. Την τεχνική έκθεση για την περιγραφή των εργασιών θερμομόνωσης.

2. Τη βεβαίωση μηχανικού ότι δεν αλλοιώνονται οι όψεις, δεν θίγονται τα φέροντα στοιχεία και τηρούνται οι πολεοδομικές διατάξεις.

Στο άρθρο 5 του Π.Δ. 99/2018, στα επαγγελματικά δικαιώματα των Μηχανολόγων Μηχανικών, αναφέρεται μεταξύ άλλων η «εκπόνηση και επίβλεψη μελετών ενεργειακής απόδοσης, αναβάθμισης και εξοικονόμησης ενέργειας κτηριακού κελύφους».

Έχω επικοινωνήσει και με το ΤΕΕ, περιγράφοντας τη συγκεκριμένη περίπτωση, και με παρέπεμψαν στο παραπάνω άρθρο χωρίς να μου δώσουν συγκεκριμένη απάντηση για αυτό που ρώτησα.

Έχει αντιμετωπίσει κάποιος συνάδελφος αντίστοιχη περίπτωση; Θα ήθελα να γνωρίζω αν υπάρχει συγκεκριμένη νομοθετική διάταξη που να καθορίζει ποια ειδικότητα δικαιούται να υπογράψει τα παραπάνω δικαιολογητικά.

Ευχαριστώ πολύ!