Jump to content
  • Το Ευρωκοινοβούλιο προτείνει σταθμούς φόρτισης ανά 60 χλμ.


    atsianos

    Μέχρι το 2026 σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης θα υπάρχουν σταθμοί φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανά 60 χιλιόμετρα, ενώ θα υπάρχει τουλάχιστον ένας σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου ανά 200 χιλιόμετρα. Σε αυτή την συμφωνία κατέληξε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μαζί με το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τους σταθμούς φόρτισης και ανεφοδιασμού υδρογόνου σε όλη την ΕΕ.

    Αυτό αναμένεται να συμβεί σε όλο το δίκτυο μεταφορών της ΕΕ που περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομους, δρόμους, λιμάνια και τρένα και τα οποία συνδέονται μεταξύ τους.

    Αποφασίστηκε, μάλιστα, ότι κάθε σταθμός φόρτισης θα πρέπει να προσφέρει ισχύ φόρτισης τουλάχιστον 400 kW και μέχρι το 2028 αυτή η ισχύς θα πρέπει να αυξηθεί στα 600 kW. Από την άλλη πλευρά, τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα έχουν σταθμούς φόρτισης κάθε 120 χιλιόμετρα και θα βρίσκονται στους μισούς κύριους δρόμους της ΕΕ έως το 2028, με την ισχύ φόρτισης να κυμαίνεται από 1.400 kW έως 2.800 kW. Από αυτό το πλάνο εξαιρούνται τα νησιά και οι αγροτικές περιοχές με μικρή κίνηση.

    Για τους σταθμούς υδρογόνου αποφασίστηκε να υπάρχει ένας σταθμός ανεφοδιασμού ανά 200 χιλιόμετρα έως το 2031 και αυτό μόνο κατά μήκος του βασικού δικτύου των χωρών. Φυσικά, αυτή η απόφαση θα πρέπει πρώτα να εγκριθεί από τα 27 κράτη μέλη της ΕΕ πριν τεθεί σε εφαρμογή.

    Πηγή: https://news.b2green.gr/31031/το-ευρωκοινοβούλιο-προτείνει-σταθμο

    • Like 1

    User Feedback

    Recommended Comments

    Πόση ενέργεια θα πρέπει να καταναλωθεί για να "εξοικονομήσουμε" κάποια στιγμή την ενέργεια αυτή? Η προκλητική επιμονή στην ηλεκτροκίνηση, με τεράστια έργα υποδομής, δείχνει να κρύβει (για την ώρα) περισσότερα συμφέροντα παρά οφέλη.
     
    Μπορεί πολλοί να υποστηρίζουν ότι οι ημέρες που θα επικρατήσουν απόλυτα οι ΑΠΕ δεν θα αργήσουν να έρθουν, αλλά μην ξεχνάμε πως ο όρος "ενεργειακό ισοζύγιο" εμπεριέχει πολλές και διάφορες πηγές ενέργειας που μεταξύ τους συνεργάζονται για να ισοσκελίσουν και να παράξουν το τελικό παραδοτέο. Η συμμετοχή των ΑΠΕ, δυστυχώς, είναι απόλυτα μεταβλητή, πολλές φορές με τεράστιες αυξομειώσεις. Λύση στην μεταβλητότητα η χρήση συσσωρευτών? Με τι περιβαλλοντικό αποτύπωμα?
     
    Μελέτες για υβριδικά καύσιμα, όπως και η χρήση του υδρογόνου, χαρακτηρίζονται πλέον δαπανηρές. Συγκεκριμένα για το υδρογόνο, το μεγαλύτερο πρόβλημα που οδηγεί τις εταιρείες στο να «απομακρύνονται» από την προοπτική της εκμετάλλευσης της τεχνολογίας του για τα αυτοκίνητα, είναι η έλλειψη δικτύου διανομής. Υπάρχει δηλαδή δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας το οποίο θα μπορέσει να υποστηρίξει τον συνεχόμενα αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων? Όχι, θα κατασκευαστεί!
     
    Όπως όλοι μας, έτσι και εγώ, θέλω φθηνότερη ενέργεια και καθαρότερο περιβάλλον. Η λύση όμως θα πρέπει να είναι ένα γενικότερο υβριδικό ενεργειακό μοντέλο. Είδωμεν ...
    • Like 2
    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Είσοδος

    Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

    Είσοδος Τώρα

  • Καλώς όρισες

    Σε 2 λεπτά μπορείς να κάνεις εγγραφή στο eBuildingID.gr και να έχεις πλήρη πρόσβαση ΄σε όλο το περιεχόμενο και υπηρεσίες.

    Θα μπορείς να συμμετέχεις στον διάλογο με ερωτήσεις - απαντήσεις.

    Να κατεβάσεις χρήσιμα αρχεία και εφαρμογές από τα Download

    χωρίς υποχρέωση και Δωρεάν

  • Με μια ματιά ...

    1. 19

      Μουσική που ακούω τώρα και γενικά

  • DownLoad

  • Φώτο Γκάλερι

  • Συνδεδεμένοι (Πλήρης λίστα)

    • There are no registered users currently online
×
×
  • Δημιουργία Νέου...